Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Πρώτη ανάρτηση

Συνήθως στην πρώτη ανάρτηση θες να γράψεις κάτι που θα συνταράξει τα πλήθη!

Κάτι που θα το δει ο αναγνώστης και θα πει: "Ε ναι... αυτή τα λέει καλά! Θα τη διαβάζω!"

Θα σας απογοητεύσω! 
Καλά δεν τα λέω και τα γράφω χειρότερα από ότι τα λέω!

Αλλά έπρεπε να γράψω κάτι!
Έτσι μια εισαγωγή!
Ένα "καλώς τους"!

Τουλάχιστον να συστηθώ!

Είμαι η Χρυσούλα! 
Κι έμαθα τα τελευταία χρόνια ένα πράγμα: ΝΑ ΜΙΛΑΩ!
Σιγά σιγά θα μάθω και να γράφω!

Κι εδώ θα κάνω την πρακτική μου!
Όσοι νομίζετε ότι θα το αντέξετε (το σοκ), θα είστε εδώ! 
Ξέρω μερικές, μετρημένες στο δάχτυλα του ενός χεριού, που θα το κάνουν!
 Γι αυτές λοιπόν και όποιον ακολουθήσει στη συνέχεια!

Καλώς ήρθατε!








11 σχόλια:

  1. Σας ευχαριστώ κορίτσια!
    Εδώ λέω να ξεφύγω λίγο από το: http://lefkadapatridamou.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Ιουστίνη!!! Είναι πολύ σημαντικό για μένα να έχω τη δική σου ευχή για αρχή !!!

      Διαγραφή
  3. Μίλα αγαπημένη μου, αλλά όσον αφορά εμένα με τάκτ, ξέρεις εσύ (μια και το ανέφερες στην αφιέρωση). Σ΄αγαπάω πολύ πολύ, το ξέρεις........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά! Αν και μπορώ πλέον να πω ότι έχω μια μικρή πείρα...με το Λευκάδα η πατρίδα μου...εδώ είναι αλλιώς.. ίσως πιο εύκολο...ίσως πιο δύσκολο..θα δείξει!

      Διαγραφή
  5. καλή αρχή Χρυσουλίνι μου ...ένα πράγμα που ξέρεις να κάνεις πολύ καλά είναι να γράφεις.....γι αυτό μην σταματήσεις ποτέ...
    ΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή